اجرای سقف شیبدار ، پوشش شیروانی  ویلا ، آردواز ، طرح سفال ، سردرب حیاط، نما لمبه

اجرای سقف شیبدار ، پوشش شیروانی ویلا ، آردواز ، طرح سفال ، سردرب حیاط، نما لمبه

قیمت اجرای سقف شیبدار ویلایی، پوشش سقف شیروانی ، سوله ، آردواز ، طرح سفال ، سردرب ورودی حیاط ، آلاچیق ، مدل شیروانی ویلا ، پوشش سوله ، نما و لمبه فلزی ، فلاشینگ ، دکرا ، پرچین
اجرای سقف شیبدار ، پوشش شیروانی  ویلا ، آردواز ، طرح سفال ، سردرب حیاط، نما لمبه

اجرای سقف شیبدار ، پوشش شیروانی ویلا ، آردواز ، طرح سفال ، سردرب حیاط، نما لمبه

قیمت اجرای سقف شیبدار ویلایی، پوشش سقف شیروانی ، سوله ، آردواز ، طرح سفال ، سردرب ورودی حیاط ، آلاچیق ، مدل شیروانی ویلا ، پوشش سوله ، نما و لمبه فلزی ، فلاشینگ ، دکرا ، پرچین

ارزانترین سقف شیروانی

ارزانترین سقف شیروانی


انواع سقف شیروانی:

شینگل:

شینگل از قیر فرآوری شده و یک لایه ضد آب فایبرگلس سنگ دانه های رنگی و شن مرغوب تشکیل شده است و به همین دلیل بسیار سبک و مستحکم می باشد و تنوع رنگ بالایی دارد.

شینگل به دلیل سبکی باعث میشود که سقف سبک و هزینه سازه ساختمان پایین تر شود و به همین دلیل مقرون به صرفه می باشد

عمر این نوع سقف ها بسیاز زیاد بوده و به دلیل استحکام بالا در برابر زلزله و حوادث نیز بسیار مقاوم است . نصب شینگل راحت و آسان می باشد و تقریبا روی سطوح مختلف می توان آن را اجرا و نصب کرد

آندولین:

آندولین با مقاومت بالا بصورت ورق ، محصول اصلی در گروه آندولین ویژه پوشش سقفی شیبدار می باشد، از ترکیب خالص الیاف طبیعی تولید شده است و در جریان تولید با یک روش مخصوص ورقها ضمن تزریق بیتومن ، از درون رنگ می پذیرند به نحوی که در سخت ترین شرایط ، رنگ آن ثابت می ماند. این پوشش سقفی یک محصول عالی در برابر نفوذ آب است و به علت انعطاف پذیر بودن ترک برنمی دارد ، زنگ نمی زند و پوسیده نمی شود،در مقابل مواد بیولوژیکی و شیمیایی موجود در هوا مقاوم بوده و عمری طولانی دارد وهمچنین نیازی به وارسی دائمی نداشته و به محیط زیست آسیب نمی رساند.

آندوویلا:

آندوویلا  پوشش سقف شیروانی  وزن بسیار سبکی دارد ، کاملا ضد آب و رطوبت بوده و در شرایط جوی بسیار نامساعد مقاوم بوده وخواص خود را از دست نمیدهد. ایده آل برای همه نوع سقف شیبدار می باشد ، سردرب و آلاچیق و انواع ساختمانهای ویلایی، ایده آل برای ساخت و ساز سبک و نوسازی انواع سقف شیبدار.

دکرا و فورتیزا:

یکی دیگر از انواع سقف شیروانی می توان پوششدکرا و فورتیزا را نام برد . یکی از مقاوم ترین و زیباترین متریالهای مورد استفاده در پوشش سقف های شیبدار تایل دکرا و فورتیزا میباشند.

جنس اصلی این تایل ها از ورق آلیاژ شده یآلوزینک تهیه شده که این ورق در برابرسرما گرما باران های اسیدی اکسیداسیون بسیار مقاوم بوده و نسبت به حجم خود دارای وزن بسیار پایینی میباشند.

این تایل ها با یک لایه ریزین و یک لایه از سنگریزه  رنگی طبیعی و یک لایه ی ریزین اکریلیکی به منزله ی شفافیت در رنگ و بازتابش اشعه ی UV تزیین شده است.

تایل سفال:

از انواع سقف شیروانی می توان به پوشش سقف شیبدار با انواع تایل سفال که زیبایی و جلوه خاصی به ساختمان و بنا شما می بخشد نام برد ، این پوشش از زمانهای قدیم بیشتر در بخشهای شمالی کشور مورد استفاده قرار گرفته می شد و بخشی از معماری قدیمی حساب میگردد .

به دلیل تخصصی بودن نصب و اجرای سقف شیروانی با تایل سفال امروزه کمتر مورد توجه قرار میگیرد ولی همچنان کاربرد و زیبایی خود را دارد نمونه های سفال امروزی از جنس خود سفال نبوده و سبکتر از نمونه قدیمی می باشد امام سفال اصالت خاص خود را همچنان دارا است .

پوشش فلزی:

یکی دیگر از انواع سقف شیبدار میتوان به سقف شیروانی با پوشش فلزی اشاره کرد این نوع پوشش معمولاً به صورت ورقهای فلزی از جنس آلمینیوم استیل و روی می باشد که البته به صورت شینگل نیز وجود دارد . این نوع پوشش اکثرا در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار میگیرد .

پوشش فلزی سقف شیبدار در برابر آب و هوا و باران بسیار مقاوم می باشد و همچنین وزن بسیار کمی دارد اما به مرور زمان در مقابل تابش نور آفتاب تغییر شکل و تغییر رنگ می دهد .

نصب سقف شیروانی فلزی آسان و سریع می باشد اما تنوع رنگ و تنوع ظاهری خاصی ندارد .

چوبی:

پوشش چوبی سقف شیروانی اولین نوع پوشش سقفهای شیروانی میباشد و بشر اولین خانه هایی که ساختند اکثرا پوشش سقف شیبدار را با چوب کار میکردند . تاریخ استفاده از نوع پوشش بسیار قدیمی هست در زمانهای قدیم خود مردم  تکه های چوب سقف را ساخته و در ساخت خانه از آنها استفاده میکردند .

سقف شیروانی چوبی به دلیل سبکی و زیبایی خاص خود همچنان در برخی از خانه های ویلایی امروزی نیز استفاده میشود که حس نوستالژیک کلبه های چوبی جنگلی را ایجاد میکند .

سقفهای چوبی از گذشته تا به حال همیشه به دلیل آتش سوزی و مقاوم نبودن در برابر رطوبت و آب کنار گزاشته شده است ولی امروزه با استفاده از فرآوری و عایق کردن چوب با انواع مواد در برابر آتش می توان از آن برای ساخت سقف در ویلاها استفاده نمود.


فروش مصالح شیروانی و آردواز و انواع ورق های طرح سفال و تایلهای پوشش سقف شیبدار با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه 

http://roofingshop.ir

همراه :     9040188 901 98 +


کلمات کلیدی :"ارزانترین سقف شیروانی" "سقف شیروانی" "ارزان" "سقف" "شیروانی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد